fredag den 3. oktober 2014

Adidas my new love.

Godaften dejlige læsere. Jeg ligger allerede i min seng, og har tændt en masse lys, og kommer bare til at nyde min fredag aften lige her. Jeg kan se frem til en weekend, hvor der ikke skal laves særlig meget og det føles helt fantastisk! Igår fik jeg en besked om at jeg kunne hente en pakke, og jeg fik den så hentede i dag, og vidste godt lidt hvad det var. Det var mine nye trænings sko fra Adidas, som jeg bestilte i søndags. Jeg er helt forelsket i dem! Er de ikke bare smukke?! De kostede kun 400 kr, og var sat ned fra 700. De kan købes lige her, men kan se de er steget med 79 kr. Jeg kan virkelig også varmt anbefalde sportamore's hjemmeside, da den virkelig er fantastisk og der er gratis fragt! Jeg har tit købt sportsting hjem derfra, da det er så billigt og der tit er tilbud. Men jeg er seriøst helt forelsket i mine dejlige nye sko, og ser allerede frem til at skulle bruge dem til næste træning! 

Når vil smutte af igen og få pakket færdig til i morgen, da jeg skal til Odense designer bazar, og jeg glæder mig faktisk helt vildt, da de tit har nogle gode ting. Nogle af jer der skal derud, og hvad synes i om skoene? :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)