fredag den 26. december 2014

A Little Late Merry Christmas.


Godaften dejlige læsere og et forsinket glædelig jul til jer alle. Jeg føler mig som verdens dårligste blogger, fordi jeg slet ikke har fået blogget særlig meget her i December. Jeg undskylder virkelig af hele mit hjerte, men december for mig er virkelig bare fløjet afsted. Jeg har været igang med en masse i skolen før ferien, arbejdet, været sammen med familien og alt det andet julestress man laver. Jeg er tilbage på bloggen nu, også fordi jeg har så mange ting jeg så gerne vil vise jer, så de næste par dage kommer til at kører med en masse ting som jeg skal sige, og samtidig vise. Jeg er glad for i stadig har været inde og har smidt en kommentar på de få indlæg som er kommet op, det varmer. Jeg lover at være tilbage nu, også fordi der i 2015 sker en masse ting, som bloggen skal være en del af. Julen er som sagt over, og jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk jul og har fået en masse gode gaver. Jeg har personlig selv haft den bedste jul og fået næsten alt på min ønskeseddel. Jeg har lidt i tankerne at jeg gerne vil lave en video, hvor jeg viser mine julegaver, så det må i gerne lige skrive nede i kommentaren, hvis det er noget i gerne vil se. Julen er som sagt over, og nu begynder det vilde januar udsalg. Det er helt vildt hvor meget folk går amok og hvor billig tingene bliver, og personlig selv elsker jer det. I morgen skal jeg ind til Odense for at købe nogle få ting i Matas og i Fitness, men mon ikke jeg lige bliver lidt længere for at tjekke udsalget ud, who knows. ;) 

Som sagt var det bare lige et lille indlæg med en forsinket glædelig jul hilsen, samtidig med smukke julebilleder fra siden weheartit. Har i også haft en dejlig jul? Skriv gerne nede i kommentaren hvordan jeres jul har været, og om jeres ønsker måske er gået i opfyldelse :) Forsat god fredag alle sammen. 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)