mandag den 29. december 2014

Ambassadør For Allëvo.


Godaften dejlige læsere. Undskyld indlægget kommer så sent op, men har først fået tid til at skrive det nu. Har været ude og shoppe med min familie hele dagen, som sluttede af med en god gang træning i Fitness world, så er godt brugt lige nu. Men tilbage til hvad indlægget skal handle om, nemlig noget jeg gerne har ville fortælle siden det skete tilbage i November. Tilbage i September skrev Allevo på deres facebook at de søgte nogle mennesker som ville teste deres produkter og fortælle om dem. Jeg tænkte det kunne være sjovt og personligt selv bruger jeg tit deres bar eller noget, som slik erstatning. Jeg meldte mig hurtigt til, men regnede slet ikke med at hører fra dem. Men i slutningen af November fik jeg en besked om at jeg var valgt og de snart ville sende en pakke til mig, og sådan har det faktisk kørt siden. Jeg er sindssyg stolt over at være en del af Allevo og få den mulighed for at prøve deres ting af. De sælger nogle virkelig lækre produkter og det er helt klart en mulighed for folk som gerne vil tabe sig. Jeg er altid spændt på at se hvad jeg får, hvergang jeg smutter på posthuset efter en pakke og jeg bliver altid overrasket. I vil helt klart komme til at hører meget mere om deres produkter her på bloggen, og måske komme til at vinde nogle af deres produkter, hvem ved? Nu har jeg ihvertfald ikke sagt for meget. ;) 

Men igen jeg er virkelig taknemlig for at have denne mulighed med allevo. Kender i til deres produkter og hvad synes i om dem hvis? :) Sov godt når i smutter i seng. 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)