fredag den 12. december 2014

The Christmas Tag.

Hejsa alle sammen. Lige nu sidder jeg ude i køkkenet med mine forældre, og skal til at lave brunkage og julekage dej klar, så de kan bages i morgen. Det har været en rigtig dejlig fredag, med tidlig fri fra skole og så direkte i centret for at købe julegaver og spise frokost. Jeg har fået købt alle nu pånær 3 som jeg får købt i morgen. Normalt plejer jeg at være færdig ved denne tid, men synes virkelig bare december er fløjet afsted, og jeg har slet ikke kunne finde en dag hvor jeg har haft tid til det. Men nu til det indlægget faktisk skal handle om, nemlig the Christmas tag! Jeg fandt tagget på nettet, og normalt er det til youtuber, men jeg tænkte man sagtens ville kunne svare på dem herinde + så får i lige et indblik i hvad jeg elsker ved julen. Lad os da starte med en af mine yndlings julesange, så hyg jer endelig og læs med! :) 



1. Hvilken julefilm er din yndlings? 
- Jeg plejer bare at se dem de viser op til jul, men en af mine yndlings er nok alene hjemme. Den er seriøst altid en vinder! 

2. Hvilke farve er din yndlings julefarve? 
- Helt klart en virkelig flot rød. Jeg ved ikke hvad der er med rød neglelak, men om vinteren er det, det eneste jeg bærer på mine negle. 

3. Elsker du at være i dit nattøj hele dagen, eller gøre en masse ud af dig selv? 
- Nu hvor det er koldt udenfor elsker jeg at blive hjemme en hel søndag, og bare ligge under dynen i nattøj og se en masse serier. Men jeg elsker også julefrokosterne med alt den dejlige mad og festligheden, så tror jeg er til begge dele der. 

4. Hvis du kun kunne give en gave væk i år, hvem skulle det så være til? 
- Den er rigtig svær da der er rigtig mange jeg gerne lige ville give den ene gave til og som jeg gerne vil takke for at have været der for mig. Men hvis jeg skulle vælge, min mor måske. 

5. Åbner du dine gaver om morgnen eller om aften? 
- Altså nu er jeg jo ikke fra USA, så om aftnen efter vi har spist og danset om juletræet. 

6. Har du nogensinde bygget et kagemand hus? 
- Nej det har jeg faktisk ikke, men har virkelig overvejet at prøve det i år. 

7. Hvad elsker du at lave i din juleferie? 
- i min juleferie elsker jeg at få sovet helt ud, besøge familien og vennerne, slappe af og bare lade op til et nyt år. 

8. Nogle jule ønsker? 
- Jeg har faktisk ikke ønsket mig så meget i år, og samtidig er de fleste af mine ønsker gået i opfyldelse, så mit helt store ønske er bare at min familie og venner får en god jul og et godt nytår. 

9. Yndlings juleduft? 
- Det må helt klart være duften af julemad eller når man lige har bagt julekager. 

10. Yndlings julemad og juleslik? 
- Julemad er helt klart and eller ris a la mande og juleslik er nok brændte mandler. 


Det var alle spørgsmålene, og jeg håber i julehyggede mens i læste dem. Normalt tagger man folk i det til at de skal lave det, men jeg vælger at tagge jer alle sammen så i kan lave det, hvis i har lyst.  Smid endelig en kommentar med et link til jeres tag hvis i laver det, og så vil jeg læse dem. :)
Forsæt god fredag aften, og glædelig 12 december, kun 12 dage til jul!
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt, elsker disse slags indlæg:)
    God weekend og 13. december!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, synes også personligt selv de er virkelig hyggelige. :-)
      Du må også have en fantastisk weekend og 13 december! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)