torsdag den 18. december 2014

Wish List For Christmas.


Hejsa dejlige læsere. Jeg undskylder for der næsten er gået en uge siden jeg sidst har været her, men har haft AT i skolen + været syg med mit ene øre, så har bare slet ikke haft tid til at tjekke ind. AT er afleveret nu, så i morgen står den kun lige på fremlæggelser og så er det juleferie! Jeg har faktisk fri nu, men inden jeg smutter i Fitness tænkte jeg, at jeg lige ville smide et indlæg op til jer. Der er jo kun 6 dage til juleaften nu, og jeg glæder mig som et lille barn. Juleaften er min yndlings aften på hele året, og i år skal vi kun holde med min farmor og farfar, så vi bliver 6 personer, hvilket bare er super hyggeligt! I år har jeg faktisk ikke haft så mange ønsker, men i får dem alligevel. Udover det i ser på billedet, ønsket jeg mig en læbestift fra MAC, undertøj, en pung fra Malene Birger, Tøj, Ole Henriksen produkter, parfume, silke morgenkåbe og en halskæde fra Moss. Så ikke den helt store ønskeliste i år, men stadig nogle fine ting som jeg virkelig mangler. Jeg er heldigvis færdig med at købe julegaver, så jeg kommer bare til at nyde de sidste 6 dage. ;)

Hvad står der på jeres ønskeliste og har i fået købt alle gaverne? Ellers kan i jo nå det nu. ;) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Dejlige og gode ønsker :) - jeg håber du har fået nogen af dem opfyldt her til jul

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg helt klart, alle ønskerne pånær få gik i opfyldelse, så jeg er fuldt ud tilfreds. :-)
      Håber du også har haft en god jul, og alle dine ønsker gik i opfyldelse. :-)
      //Nicoline.

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)