torsdag den 13. august 2015

Outfit // Everything From Gina Tricot.


//Alt tøj fra Gina Tricot.//

Godaften dejlige læsere. Jeg er næsten lige kommet hjem, og har lige spist aftensmad og er helt færdig nu.. Min dag har ellers været ganske let. Jeg har ikke haft nogle moduler, da det eneste jeg havde blev aflyst, så det eneste jeg har skulle i dag, var at møde på skolen 12:30 - 13:00 for at få taget klassebillede, fjollebillede og portræt. Så det har været en skøn let dag, og det bliver det også i morgen, da jeg kun skal møde til 1 modul, og så har jeg fri igen 09:40, så det en god start på weekenden.. Men fordi jeg ikke skulle det store i dag, valgte jeg at hoppe i dette outfit, hvor faktisk alt er fra Gina Tricot. Toppen købte jeg her for få dage siden til sølle 38,50 og den er hurtigt gået hen og blevet min yndlings. Den er så simpel, men stadig så dejlig let at have på, og den passer til alt.. 

Vil smutte af nu og få noget søvn, inden vækkeuret ringer igen.. Nogle af jer som har lavet noget spændene i dag, og hvad synes i om outfittet? :)
Kys Nicoline.

Ps: Husk jeg stadig har en lækker giveaway igang lige her, hvor du kan vinde lækre produkter fra isis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)