lørdag den 30. januar 2016

Protein Smoothie With Chocolate

Hej Babes! 
Jeg har desværre ligget syg siden igår, hvilket har gjort mange af de planer jeg havde idag måtte rykkes til i morgen, men sådan er det jo.. Man er aldrig herre over hvornår man er syg, og sammen med sygdommen har jeg også haft en masse kvalme, som har gjort jeg ikke rigtig har spist noget, fordi alt jeg tænkte på, gav mig kvalme.. Dog var der en ting jeg kunne få ned idag, som ikke gav mig kvalme.. Denne lækre protein smoothie! Jeg elsker simpelthen denne smoothie, og så er den så simpel at alle burde kunne lave den derhjemme.. Så hvis i har lyst til at finde ud af hvordan man laver netop denne lækre protein smoothie, så læs med! 

Ingredienser: 
- 1 banan. 
- 1 stor spiseske vanilie proteinpulver. 
- Mælk. 
- Bodylabs chokolade topping (kan købes lige her

Det eneste du skal gøre er at putte bananen, proteinpulvert og mælken ned i din smoothie blender, og derefter blende det hele sammen. Chokoladen smør du glasset ind i, sådan rundt på glasset, fordi når du så hælder smoothien over i glasset bliver det blandet sammen, og det smager seriøst.. så godt! 

Men jeg håber i kan bruge denne lækre og lette opskrift, og skriv endelig nede i kommentaren hvis i prøver den, hvad i synes.. Nu vil jeg smutte af igen, og kravle under dynen på sofaen med min mor, og se twilight som de viser lige nu på kanal 5, den film bliver man aldrig træt af! God lørdag aften alle sammen! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud, det må jeg prøve :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager virkelig også skønt! Du må endelig skrive hvad du synes! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)