tirsdag den 17. maj 2016

3 Things I Love Right Now // A Big Thanks To All Of You Guys!

Hej søde læsere! 
Jeg håber i alle sammen har haft en rigtig god pinseferie, og brugt den sammen med de mennesker i elsker! Jeg har været på arbejde, og været sammen med min skønne familie.. Jeg var ved grænsen igår med dem alle sammen, og har også fået filmet en video til jer, som jeg regner med kommer op i morgen, men jeg vil ikke love noget.. Det er et haul over alle de forskellige ting jeg har købt dernede, og selvom jeg havde sagt til mig selv, jeg ikke skulle have beauty ting med hjem, så fik jeg en del med hjem.. Samtidig trak jeg også nogle af mine eksaminer i fredags, og jeg kan nu sige jeg har 5 dejlige skriftlige eksaminer, som venter på mig i næste uge.. Jeg skal op i skriftlig dansk, skriftlig engelsk, skriftligs spansk, skriftligs samfundsfag og skriftlig matematik.. Samtidig skal jeg op til AT-eksamen den 22 juni, så jeg kan nu officelt sige jeg bliver student og får hue på den 22 juni kl 14.00.. Jeg glæder mig sindssyg meget, dog ville jeg gerne have haft at spansk, matematik og samfundsfag havde været mundtlige, da jeg bare er stærkere mundtlig, men sådan blev det.. Der skal også trækkes nogle på fredag, så nu må vi se.. Men det har været en dejlig pinse, og jeg har brugt den sammen med de mennesker jeg elsker allermest, så det har kun været rart at være lidt hjemme og blive puttet om.. Samtidig vil jeg også gerne lige sige tusind tak for alle de søde beskeder til mit sidste indlæg både her på bloggen og på min facebook side, det betyder virkelig alt! Jeg var sindssyg nervøs omkring det med at smide indlægget op og fortælle om min anoreksi (I kan finde indlægget her..) men i har alle været så søde, og skrevet de sødeste hilsner, så tusind tak virkelig, i er de bedste! 

Men nu tilbage til det hele indlægget faktisk skal handle om, og det er 3 ting som jeg virkelig elsker lige nu, og som hjælper mig igennem hverdagen og hen mod en klar sommer hud! Jeg fik nemlig i sidste uge 2 pakker ind af døren, af de søde mennesker hos kompas kommunikation, og de andre ting som der var med, vil i hører mere om når jeg har fået testet dem helt, men der er 3 ting som hurtigt blev min favorit, da de virkelig gjorde noget helt fantastisk for mig! I kan læse mere om de 3 ting lige under billederne, og blive klogere på hvordan jeg kommer igennem en hverdag med træningsmerter, hvordan jeg holder mine fødder så bløde og hvordan jeg kommer igennem en dag uden at tænke på om jeg lugter af sved.. 

Avivir - Aloe Vera Foot Repair. 
Den første ting som jeg er blevet helt forelsket i, af alle de produkter jeg har modtaget, er denne lille creme, som nu står fast ved siden af min seng, så jeg kan bruge den på mine fødder hver aften, inden jeg skal sove. Jeg har aldrig rigtig gået op i det der med creme til fødderne, og aldrig tænkt over de endelig også har brug for pleje.. Jeg har længe døjet meget med hård hud under fødderne, og vabler da jeg træner så meget som jeg gør og løber meget, men efter jeg er begyndt at bruge denne creme hver aften, så er mine fødder blevet virkelig bløde og alt den hårde hud er væk! Det er virkelig et lækkert produkt og trænger ind med det samme, og efterlader ikke dine fødder fedtet og klamme, som jeg godt synes andre creme til fødderne kan, og det hader jeg virkelig! Så det her produkt har virkelig overrasket mig, og så er der 82% økologisk Aloe Vera i, og ingen parabener, så det er kun win win!

Avivir - Aloe Vera Heat.  
Et anden produkt som virkelig har vundet mit hjerte på alle måder, er denne her lækre creme igen fra Avivir, som går ind og hjælper dig mod smerterne i dine muskler, efter en hård træning. Jeg er desværre en af de personer, som får sindssyg ondt i mine muskler efter træning, og specielt i mit skinneben efter løb, og der har virkelig ikke været et eneste produkt som har kunne hjælpe mig med at mindske smerten bare en lille smule.. Mine skinneben er et virkelig stort problem, da jeg ikke kan gå 5 dage efter løb, og det er virkelig surt at må sige fra til en masse, fordi man er i smerte.. Men efter jeg prøvet denne her creme, går det allerede bedre og jeg bruger den hvergang efter træning, når bare den mindste smerte eller ømhed begynder! Og igen er der hele 70% økologisk Aloe Vera i, ingen parabener og ingen alcohol, så igen kun win win!

Perspirex Comfort. 
Det sidste produkt har i nok hørt mig snakke om før, ellers kan i hører mere om det i min stress video, som i finder lige her.. Jeg har været sindssyg glad for den første jeg modtog, da den virkelig har hjulpet mig af med mit sved, og bare hjulpet mig i situationer hvor man ikke lige har lyst til at svede, som fx til eksaminer osv.. Og nu har Perspirex lavet en ny, som kan holde op til 3-5 dage, og som er uden parfume, konserveringsmidler og farvestoffer. Som sagt var jeg en kæmpe fan af den sidste jeg modtog, så den her søde lille flaske skuffede selvfølgelig heller ikke, og der er ikke noget bedre end at gå hele dagen og føle sig ren, og slet ikke tænke på om man lugter af sved.

Som sagt skal i nok hører mere om de andre produkter der kom med, men jeg vil gerne lige teste dem færdig inden i hører mere om dem. Men jeg håber i alle har haft en god pinseferie og er klar til en ny uge! Der er kun 3 dage tilbage til jeg går på læseferie, og jeg glæder mig virkelig! Den sidste aflevering nogensinde i 3.g blev også afleveret igår, så det er lidt underligt, men jeg glæder mig virkelig også bare til at blive student nu! Men er der nogle af jer som kender til produkterne og som har prøvet dem før og er der måske nogle af jer som har trukket nogle eksamnier? Let me know! :)
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)