torsdag den 2. juni 2016

Vind en masse lækre produkter fra Ziaja!


Hej Babes! 
Så sidder jeg endelig i sofaen og kan slappe max af, efter en virkelig hård dag på farten hele tiden.. Jeg har brugt det meste af dagen foran mine kemibøger, dog kom min mor forbi her til aftes og tog mig med i centret, da vi skulle kigge efter min studentkjole, og jeg kan nu officelt sige jeg har fået den købt! Jeg fandt den inde hos Zara, og da jeg tog den på vidste jeg med det samme at det skulle være den.. Det er seriøst den smukkeste hvide kjole, og jeg glæder mig så meget til at have den på, og vise jer den! Nu der heller ikke længe til jer for hue på, små 20 dage og yes jeg glæder mig! Lige nu sidder jeg dog og kæmper som sagt med kemi, og efter kemi er færdig d. 13 juni, skal jeg kæmpe med AT, men så jeg også færdig! 

Men i dag skal det handle om den giveaway som jeg snakkede lidt om i tirsdags og i dag inde på min facebook side, og jeg håber i har glædet jer! Det er seriøst den lækreste giveaway, og jeg er selv kæmpe fan af Ziajas lækre produkter fra serien Cocoa.. Jeg vil først gerne lige takke Ziaja for at sende disse lækre produkter, og husk at tjekke deres hjemmeside ud lige her, da de har nogle virkelig lækre produkter og en masse forskellige serier.. Men jeg håber om sagt i har lyst til at deltage, og hvad i kan vinde i denne giveaway er:

- en kæmpe bodylotion på 400 ml. 
- En ansigtscreme. 
- En taning spray. 
- en læmbepromade. 
- 2 ansigtsmasker. 
- en masse små prøver. 

Så det er en masse lækre ting i kan vinde, og som sagt så håber jeg i har lyst til at være med og vil deltage! Hvad i skal gøre for at deltage i denne giveaway er: 

1. Like min Facebook side som i kan finde lige her..
2. Følg mig via bloglovin lige her.. 
3. Smid en kommentar til indlægget, hvor i skriver lige det i har lyst til - bare husk at skriv jeres email med, så jeg kan kontakte vinderen. 

Men ja det er 3 simple ting i skal gøre, og som sagt så håber jeg i har lyst til være med. I har helt frem til d. 15 juni til at deltage, så der er nogle dage at løbe på! 
Men igen tusind tak fordi i læser med og gør alt det her muligt for mig, i er virkelig de bedste, så det er kun rart at kunne give jer noget igen, som tak fordi i er så fantastiske! 
Kys Nicoline. 

4 kommentarer:

  1. Sikke en lækker giveaway søde :) !

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Lækre produkter. Held og lykke til eksamen, når du når dertil.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det ville være så skønt at vinde. Og held og lykke med de sidste eksamensoplevelser :-D!!

    Åse / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)