søndag den 23. oktober 2016

NY BLOG NY BLOG NY BLOG!

Hej babes! 
Jeg blev lige gjort opmærksom på en lidt vigtig ting fra min dejlige veninde og en dejlig fast læsere, at efter jeg har købt eget domæne, så kommer i ikke over på den nye blog automatisk, og det er jo lidt et problem! Mange har faktisk troet jeg var færdig med at blogge osv, men det er jeg langt fra - jeg har bare fået eget domæne og har rykket bloggen over et andet sted, så hvis i vil finde mig nu skal i finde mig på: 


Det bliver ikke mere let end det, og alle gamle indlæg osv er rykket med derover - så skynd jer derover og følg med, da der også snart vil komme en vild giveaway! 
Husk det er på Nicolinepraus.dk nu! 

Elsker jer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)